Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьова, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-02-07T11:59:28Z-
dc.date.available2019-02-07T11:59:28Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29742-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано окремі аспекти освіти й виховання дітей та юнацтва в державі Ізраїль. Встановлено основні законодавчі положення щодо виховних цілей ізраїльської освіти. Проаналізовано окремі компоненти ізраїльського виховання, а саме: сімейне, патріотичне та громадянське. Розглянуто засоби, якими досягаються певні освітні та виховні цілі. Педагогічні здобутки та освітньо-виховні традиції Ізраїлю, в тому числі виховання обдарованих школярів, розглянуто в контексті захисту національних інтересів суспільства. Визначено основні засади, на які спирається освітньо-виховна система країни дослідження.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСєвєродонецьк: вид-во СНУ імені Володимира Даляuk_UK
dc.relation.ispartofseriesДуховність особистості: методологія, теорія і практика [збірник наук.праць];Вип. 2 (77)-
dc.subjectІзраїльuk_UK
dc.subjectвихованняuk_UK
dc.subjectнаціональні інтересиuk_UK
dc.subjectобдаровані дітиuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.titleОсвітньо-виховні традиції Ізраїлю як чинник захисту національних інтересівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття СНУ 2017 (конфер).docx41,16 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.