Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29742
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Золотарьова, Оксана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T11:59:28Z | - |
dc.date.available | 2019-02-07T11:59:28Z | - |
dc.date.issued | 2017-04 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29742 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано окремі аспекти освіти й виховання дітей та юнацтва в державі Ізраїль. Встановлено основні законодавчі положення щодо виховних цілей ізраїльської освіти. Проаналізовано окремі компоненти ізраїльського виховання, а саме: сімейне, патріотичне та громадянське. Розглянуто засоби, якими досягаються певні освітні та виховні цілі. Педагогічні здобутки та освітньо-виховні традиції Ізраїлю, в тому числі виховання обдарованих школярів, розглянуто в контексті захисту національних інтересів суспільства. Визначено основні засади, на які спирається освітньо-виховна система країни дослідження. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Сєвєродонецьк: вид-во СНУ імені Володимира Даля | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Духовність особистості: методологія, теорія і практика [збірник наук.праць];Вип. 2 (77) | - |
dc.subject | Ізраїль | uk_UK |
dc.subject | виховання | uk_UK |
dc.subject | національні інтереси | uk_UK |
dc.subject | обдаровані діти | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.title | Освітньо-виховні традиції Ізраїлю як чинник захисту національних інтересів | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття СНУ 2017 (конфер).docx | 41,16 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.