Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьова, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-02-07T11:49:10Z-
dc.date.available2019-02-07T11:49:10Z-
dc.date.issued2014-05-12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29736-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано досвід організації педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Визначено критерії розподілу дітей на групи залежно від ступеню їх обдарованості. Розглянуто основні форми роботи з обдарованими учнями в країні, а саме: спеціальних класів та спеціальних шкіл для обдарованих, пул-аут центрів, додаткових занять, дистанційного навчання та тьюторства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКиїв-Вінниця: ТОВ фірма "Планер"uk_UK
dc.relation.ispartofseriesСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми [збірник наук. праць];Вип. 37-
dc.subjectІзраїльuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectкласи для обдарованихuk_UK
dc.subjectобдаровані школяріuk_UK
dc.subjectпул-аут центриuk_UK
dc.subjectформи роботиuk_UK
dc.subjectшколи для обдарованихuk_UK
dc.titleФорми роботи з обдарованими школярами в Ізраїліuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Вінниця 2014.docx37,71 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.