Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29736
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Золотарьова, Оксана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T11:49:10Z | - |
dc.date.available | 2019-02-07T11:49:10Z | - |
dc.date.issued | 2014-05-12 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29736 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано досвід організації педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Визначено критерії розподілу дітей на групи залежно від ступеню їх обдарованості. Розглянуто основні форми роботи з обдарованими учнями в країні, а саме: спеціальних класів та спеціальних шкіл для обдарованих, пул-аут центрів, додаткових занять, дистанційного навчання та тьюторства. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер" | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми [збірник наук. праць];Вип. 37 | - |
dc.subject | Ізраїль | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | класи для обдарованих | uk_UK |
dc.subject | обдаровані школярі | uk_UK |
dc.subject | пул-аут центри | uk_UK |
dc.subject | форми роботи | uk_UK |
dc.subject | школи для обдарованих | uk_UK |
dc.title | Форми роботи з обдарованими школярами в Ізраїлі | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Вінниця 2014.docx | 37,71 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.