Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьова, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-02-07T11:47:04Z-
dc.date.available2019-02-07T11:47:04Z-
dc.date.issued2014-04-18-
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29735-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано досвід організації системи дистанційного навчання обдарованих учнів в Ізраїлі як одного з найбільш ефективних сучасних методів організації їх самостійної навчальної та наукової роботи. Встановлено завдання державної програми дистанційного навчання та причини її створення . Розглянуто деякі форми й методи роботи за програмою. Проаналізовано організаційні засади роботи віртуальної школи: структура роботи за курсом навчання, система зворотного зв’язку, заохочення та звітності. Здійснено історичний аналіз формування системи дистанційного навчання в Ізраїлі. Визначено сучасні завдання дистанційного навчання в країні.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДВНЗ "Донецький національний технічний університет"uk_UK
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, психологія і соціологія // Наукові праці ВНЗ "ДонНТУ";1 (15)-
dc.subjectобдаровані студентиuk_UK
dc.subjectІзраїльuk_UK
dc.subjectнавчальна та наукова роботаuk_UK
dc.subjectобдаровані учніuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectсамостійна робота учнівuk_UK
dc.titleДистанційне навчвння як засіб організації самостійної роботи обдарованих учнів в Ізраїліuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cтаття ДонНТУ 2014.docx34,11 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.