Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29282
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяченко, Н.І. | - |
dc.contributor.author | Никифоров, М.А | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-16T16:56:58Z | - |
dc.date.available | 2018-11-16T16:56:58Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ ТЕХНІЧНОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇ | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29282 | - |
dc.language.iso | ru | uk_UK |
dc.publisher | Красноармійськ, КІІ ДонНТУ | uk_UK |
dc.title | ЛЮБОВЬ КАК ФИЛОСОФСКАЯ ПРОБЛЕМА | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра философии |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
(сборник 2013).pdf | 2,57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.