Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДяченко, Н.І.-
dc.date.accessioned2018-11-16T15:34:46Z-
dc.date.available2018-11-16T15:34:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ ТЕХНІЧНОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇuk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29272-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКрасноармійськ, КІІ ДонНТУuk_UK
dc.titleІНФОРМАЦІЙНА НЕРІВНІСТЬ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра философии

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сборник А5 2009.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.