Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29233
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмитриева, Ольга Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Дзюбинскький, О.С. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-24T07:50:44Z | - |
dc.date.available | 2018-10-24T07:50:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29233 | - |
dc.description.abstract | Від самого початку процес створення ігрових додатків за допомогою технології розпізнавання рухів не набув великої популярності у розробників ігор, до того ж багато середовищ розробки почали підтримувати цю технологію тільки через роки, що призвело до падіння інтересу до Kinect. У зв'язку зі зростаючою популярністю технологій AR, VR, які дозволяють на даному етапі відстежувати рухи в просторі тільки голови людини, технологія Kinect може допомогти у відстеженні рухів інших частин тіла, що в сукупності дасть повне занурення у віртуальну реальність. В напрямку розробок ігор це особливо популярно в спортивних і танцювальних іграх, комплексах тренувань, додатках для йоги та фітнесу, навчальних симуляторах. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.title | ПРОГРАМНА ПІДТРИМКА СТВОРЕННЯ ІГРОВИХ ДОДАТКІВ В СЕРЕДОВИЩІ РОЗРОБКИ UNITY НА БАЗІ ТЕХНОЛОГІЇ KINECT | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дзюбинскький, Дмитриева.pdf | Від самого початку процес створення ігрових додатків за допомогою технології розпізнавання рухів не набув великої популярності у розробників ігор, до того ж багато середовищ розробки почали підтримувати цю технологію тільки через роки, що призвело до падіння інтересу до Kinect. У зв'язку зі зростаючою популярністю технологій AR, VR, які дозволяють на даному етапі відстежувати рухи в просторі тільки голови людини, технологія Kinect може допомогти у відстеженні рухів інших частин тіла, що в сукупності дасть повне занурення у віртуальну реальність. В напрямку розробок ігор це особливо популярно в спортивних і танцювальних іграх, комплексах тренувань, додатках для йоги та фітнесу, навчальних симуляторах. | 522,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.