Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29228
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костюкова, Н.С. | - |
dc.contributor.author | Лукін, О. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-24T07:35:47Z | - |
dc.date.available | 2018-10-24T07:35:47Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29228 | - |
dc.description.abstract | На даний момент головне, що гальмує розвиток технологій в області розваг – це відсутність у розробників необхідних інструментів і клієнтської бази. Користувачі, в свою чергу, не до кінця довіряють розробникам програмного забезпечення для віртуальної реальності через те, що немає гучних проектів. У підсумку виходить своєрідне замкнене коло. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.title | ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Костюкова, Лукин.pdf | На даний момент головне, що гальмує розвиток технологій в області розваг – це відсутність у розробників необхідних інструментів і клієнтської бази. Користувачі, в свою чергу, не до кінця довіряють розробникам програмного забезпечення для віртуальної реальності через те, що немає гучних проектів. У підсумку виходить своєрідне замкнене коло. | 385,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.