Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюкова, Н.С.-
dc.contributor.authorЛукін, О. Ю.-
dc.date.accessioned2018-10-24T07:35:47Z-
dc.date.available2018-10-24T07:35:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29228-
dc.description.abstractНа даний момент головне, що гальмує розвиток технологій в області розваг – це відсутність у розробників необхідних інструментів і клієнтської бази. Користувачі, в свою чергу, не до кінця довіряють розробникам програмного забезпечення для віртуальної реальності через те, що немає гучних проектів. У підсумку виходить своєрідне замкнене коло.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костюкова, Лукин.pdfНа даний момент головне, що гальмує розвиток технологій в області розваг – це відсутність у розробників необхідних інструментів і клієнтської бази. Користувачі, в свою чергу, не до кінця довіряють розробникам програмного забезпечення для віртуальної реальності через те, що немає гучних проектів. У підсумку виходить своєрідне замкнене коло.385,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.