Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2018-10-22T18:59:09Z-
dc.date.available2018-10-22T18:59:09Z-
dc.date.issued2018-10-22-
dc.identifier.citationУ даній статті наведена спроба привернути увагу до поліпшення гуманітаризації вищої технічної освіти, яка є певною дидактичною проблемою сьогоденняuk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29193-
dc.description.abstractУ даній статті наведена спроба привернути увагу до поліпшення гуманітаризації вищої технічної освіти, яка є певною дидактичною проблемою сьогодення. Гуманітаризація вищої технічної освіти уявляє собою один із засобів активізації людського фактору. До системи характеристик людського фактору відносяться також і діяльність, свідомість, особистість. Як за своїм походженням, так і згідно своєму функціонуванню вони уявляють собою надіндивідуальну реальність, або матеріальність.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВидавництво НМ. – Дніпро, 2018uk_UK
dc.relation.ispartofseriesматеріали Всеукраїнської конференції;-
dc.subjectдидактикаuk_UK
dc.subjectтехнічна освітаuk_UK
dc.subjectпроблеми гуманітаризаціїuk_UK
dc.titleАктуальні проблеми гуманітарізації дидактики вищої технічної школиuk_UK
dc.title.alternativeдидактика, технічна освіта, проблеми гуманітаризаціїuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова думка_статья_Сергієнко-pdf.pdf191,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.