Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-04-12T16:35:59Z-
dc.date.available2018-04-12T16:35:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗатверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 10 від 27.02.2018uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28865-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації містять зміст, загальні положення, структуру, методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент», вимоги щодо її оформлення та порядок захисту, перелік літератури, що рекомендуєтьсяuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУ, 2018. – 31 с.uk_UK
dc.subjectкурсова робота, теоретичні основи рекламного менеджменту, аналіз маркетингової ситуації, планування рекламної діяльності, розробка рекламної компаніїuk_UK
dc.titleМетодичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з нормативної навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 073 Менеджмент «Рекламний менеджмент» / [укл.: О.В. Мізіна]uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до виконання курсових робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна_Рекламн. менедж._курс.(для 073 Менедж.).pdf257,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.