Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorМарченко, Альбіна Дамірівна-
dc.date.accessioned2017-11-12T11:36:38Z-
dc.date.available2017-11-12T11:36:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationС. 11-16uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28613-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо обгрунтування вибору маркетингових антикризових стратегій, особливу увагу приділено використанню SWOT-аналізу при вирішенні цих питань. Проведено обгрунтування вибору маркетингових антикризових стратегій на прикладі підприємства ПАТ «ВО «КОНТІ».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМатеріали ХXXІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції в науці і освіті» 15 – 28 лютого 2017 року.uk_UK
dc.subjectантикризові стратегії, диверсифікація, SWOT-аналіз, реалізація продукції, матриця, компаніяuk_UK
dc.subjectanti-crisis strategies, diversification, SWOT- analysis, realization of products, matrix, companyuk_UK
dc.titleОбгрунтування вибору маркетингової антикризової стратегії на прикладі кондитерської компанії «Конті»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна,Марченко- Антикриз. стратег. Конті.pdf318,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.