Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T20:59:13Z-
dc.date.available2017-11-10T20:59:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКривий Ріг: ДонНУЕТ, 2017. – С.92-95.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28597-
dc.description.abstractДосліджуються перспективи використання інтерактивних маркетингових комунікацій, інтернет-маркетингу, специфіки використання сучасних інформаційних технологій в різних галузях Розглянуто медіа канали, які стосуються digital-маркетингу та питання застосування інтерактивних маркетингових комунікацій як одного з основних засобів підвищення конкурентоспроможності компанійuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСтійкий розвиток національної економіки: актуальні проблеми та механізми забезпечення: Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (27 квітня 2017 року)uk_UK
dc.subjectкомунікації, digital-маркетинг, реклама, медіа канали, просуванняuk_UK
dc.subjectcommunications, digital-marketing, advertising, media channels, promotionuk_UK
dc.titleМенеджмент комунікативної діяльності компаній у світі перспектив розвитку Digital-ринкуuk_UK
dc.typeReportuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В.-Менеджмент комунік.діяльності (доповідь).pdf298,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.