Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorМарченко, Альбіна Дамірівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T17:30:10Z-
dc.date.available2017-11-10T17:30:10Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationРежим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5481uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28591-
dc.description.abstractУ статті досліджуються теоретичні та практичні аспекти проблеми визначення конкурентоспроможності компанії в ринковому середовищі. Досліджено зміст поняття «конкурентоспроможність компанії» з сучасних позицій, звернено увагу на необхідність вдосконалення процесса управління конкурентоспроможністю підприємства для виживання у конкурентній боротьбі, проведено аналіз підходів щодо методів оцінки конкурентного положення підприємства на ринку. З метою висвітлення недоліків існуючих підходів до інтегральної оцінки конкурентоспроможності підприємств розглянута діяльність компаній українського кондитерського ринку та проведена відповідна оцінка. Надано пропозиції щодо визначення показника конкурентоспроможності продукції широкого якісного та цінового діапазону, у тому числі з урахуванням її іміджевих характеристик. Обгрунтовано необхідність вдосконалення комплексної оцінки конкурентоспроможності компанії з урахуванням маркетингової складової її діяльності та надано відповідні рекомендації. The article investigates the theoretical and practical aspects of a problem of the definition of competitiveness of the company in the market environment. The content of the concept "competitiveness of the company" from modern positions is investigated, the attention to need of improvement of process of management of competitiveness of the enterprise for survival in competitive fight is paid, the analysis of approaches to methods of assessment of competitive position of the enterprise in the market is carried out. For the purpose of identification of shortcomings of the existing approaches to the integrated assessment of competitiveness of the enterprises, activity of the companies of the Ukrainian confectionery market is considered and the corresponding assessment is carried out. Offers on definition of an indicator of competitiveness of production of wide qualitative and price range, including taking into account her image characteristics are given. Need of improvement of complex assessment of competitiveness of the company taking into account a marketing component her activity is proved and the corresponding recommendations are made.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЕлектронне наукове фахове видання «Ефективна економіка»uk_UK
dc.relation.ispartofseries;№3-
dc.subjectконкуренція, компанія,конкуренти, конкурентоспроможність, комплексна оцінка, маркетингова складова, іміджеві характеристики, фактори, ефективністьuk_UK
dc.subjectcompetition, company, competitors, competitive, integrated assessment, marketing component, image characteristics, factors, efficiencyuk_UK
dc.titleКомплексний підхід до оцінки конкурентоспроможності компанії: теоретичні та практичні аспектиuk_UK
dc.title.alternativeComprehensive approach to assessing the competitiveness of the company: theoretical and practical aspectsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В., Марченко А.Д. -Ефективна економіка.pdf654,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.