Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28291
Назва: Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування загальнокультурної компетентності студентів інженерних спеціальностей
Автори: Бабенко, Марина Олегівна
Ключові слова: педагогічна технологія
професійна компетенція
соціокультурний простір
загальнокультурна компетентність
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Бабенко М. О. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування загальнокультурної компетентності студентів інженерних спеціальностей / М. О. Бабенко / Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис. № 3 (54). Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. Т. 2. Присвячується світлій пам'яті академіка Івана Андрійовича Зязюна / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти НАПН України ; ред. колегія В. П. Андрущенко (голов. ред.) [та ін.]. - Київ ; Кіровоград : [б. в.], 2014. – С. 399–403.
Короткий огляд (реферат): В статті актуалізовано питання формування загальнокультурної компетентності студентів інженерних спеціальностей вищих технічних навчальних закладів. Розглянуто особливості сучасного соціокультурного простору. Акцентовано увагу на відродженні таких соціальних явищ як інженерна еліта та технічна інтелігенція. Визначено педагогічні механізми формування загальнокультурних компетенцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28291
ISSN: 2078-1016
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри інженерної механіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья Бабенко.pdf303,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.