Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28136| Назва: | Забезпечення практичної спрямованості вивчення технічних дисциплін засобами експериментальних досліджень |
| Інші назви: | Забезпечення практичної спрямованості вивчення технічних дисциплін засобами експериментальних досліджень/Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology, II(17), Issue: 35, 2014.– Р. 65–68. |
| Автори: | Несторук, Наталія Анатоліївна |
| Ключові слова: | экспериментальные исследования,технические дисциплины, подготовка инженеров -педагогов, электро-механический профиль |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology, II(17), Issue: 35, 2014.– Р. 65–68. |
| Бібліографічний опис: | Несторук Н.А. Забезпечення практичної спрямованості вивчення технічних дисциплін засобами експериментальних досліджень // Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology, II(17), Issue: 35, 2014.– Р. 65–68. |
| Короткий огляд (реферат): | В статье были сделаны выводы о недостаточности полноценного освещения вопроса обеспечения практической направленности изучения технических дисциплин средствами экспериментальных исследований... |
| Опис: | В статье были сделаны выводы о недостаточности полноценного освещения вопроса обеспечения практической направленности изучения технических дисциплин средствами экспериментальных исследований... |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/28136 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Несторук стаття Буд - 2014 Забезпечення практичної спрямованості вивчення технічних дисциплін засобами експериментальних досліджень.pdf | 1,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.