Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСікора, Г.Л.-
dc.date.accessioned2011-12-02T09:30:38Z-
dc.date.available2011-12-02T09:30:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСікора, Г.Л. Імідж бібліотеки, який він? / Г.Л. Сікора// Час. Суспільство. Бібліотека: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Луганськ, 24-25 лист. 2011 р. - Луганськ: Вид-во ЛДІМК, 2011. - С.97-103.en_US
dc.identifier.otherУДК Ч73-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2768-
dc.descriptionThis article focuses on the library's image as a social phenomenon. Its formation and luence on public opinion. Discusses how advertising when you create a positive image.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається бібліотечний імідж як соціальне явище. Його формування та вплив на масову свідомість. Розглядаються засоби реклами при створенні позитивного іміджу.en_US
dc.publisherВид-во ЛДІМКen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпаблик рілейшензen_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectфірмовий стильen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectcorporate styleen_US
dc.subjectimageen_US
dc.titleІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ЯКИЙ ВІН?en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті НТБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
imidzbiblioteki.pdf128,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.