Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27306
Назва: ДИНАМИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ СРЕДСТВ УПРАВЛЕНИЯ ТРАФИКОМ В СЕТЕВОМ УЗЛЕ
Інші назви: Динамічні моделі засобів управління трафіком в мережевому вузлі
Dynamic models of traffic control means in a network node
Автори: Дегтяренко, И.В.
Лозинская, В.Н.
Дегтяренко, І.В.
Лозинська, В.М.
Degtiarenko, I.V.
Lozinskaya, V.M.
Ключові слова: параметры качества обслуживания
средства управления трафиком
Max-plus алгебра
дискретно-событийная система
пространство состояний
простір станів
дискретно-подієва система
засоби управління трафіком
параметри якості обслуговування
service quality parameters
traffic control
discrete-event system
Max-plus algebra
state space
Дата публікації: чер-2014
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Обчислювальна техніка та автоматизація. Випуск 1(26). - Донецьк: ДонНТУ, 2014. - 234 с
Серія/номер: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Обчислювальна техніка та автоматизація. Випуск 1(26). - Донецьк: ДонНТУ, 2014. - С. 85-93.;
Короткий огляд (реферат): Разработаны динамические модели планировщика, как средства управления трафиком в сетевом узле. Представленные модели позволяют повысить эффективность использования сетевых ресурсов за счет управления размерами буферного пространства каждой из очередей планировщика. Предложенные математические модели отражают динамику работы планировщиков в пространстве состояний, а переход в базис Max-plus алгебры позволяет получить заданные оценки, с учетом необходимых параметров качества обслуживания. Розроблено математичні моделі планувальника, як засобу управління трафіком в мережевому вузлі. Моделі, що надані, дозволяють підвищити ефективність використання мережевих ресурсів за рахунок управління розміром буферного простору кожної з черг планувальника. Запропоновані математичні моделі відтворюють динаміку роботи планувальника в просторі станів, а перехід до базису Max-plus алгебри дозволяє отримати задані оцінки, з урахуванням необхідних параметрів якості обслуговування
Опис: We developed a mathematical model of a scheduler as a tool of traffic control in a network node. These models allow increasing the performance of network resources through the control of buffer space size for each scheduler queue. The mathematical models reflect the dynamics of the scheduler’s work in state space, and transition to Max-plus algebra basis allows obtaining given estimates taking into account the required parameters of service quality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27306
ISSN: 2075-4272
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Degtjarenko.PDF1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.