Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудніков, Олександр Миколаєвич-
dc.contributor.authorДудников, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorDudnikov, A. N.-
dc.contributor.authorПархоменко, Кристина Олександрівна-
dc.contributor.authorПархоменко, Кристина Александровна-
dc.contributor.authorParkhomenko, K. A.-
dc.date.accessioned2014-07-14T09:41:42Z-
dc.date.available2014-07-14T09:41:42Z-
dc.date.issued2013-06-22-
dc.identifier.citationДудніков О. М. Підвищення безпеки руху врахуванням кінематичних характеристик пішохідного руху в трьохфазному світлофорному регулюванні / О. М. Дудніков, К. О. Пархоменко / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 2(15). – С. 146-157.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27176-
dc.descriptionThe scientific problem of traffic safety improving at at-grade intersections with traffic light control is under consideration. The present day statistic data on traffic collisions at at-grade intersections shows the significant reduction of collisions number after traffic light control introducing. The detailed study of the questions about traffic safety improving by means of traffic light control has shown the discrepancy of conflict points exclusion level within the intersection area and passage safety increase of remained points with the traffic collision rate decrease, i. e. there are aspects decreasing traffic safety at intersections with traffic light control introducing. The carried out analysis of the existing three phase traffic light control with the pedestrian phase arrangement technique has shown its significant disadvantages especially in the sphere of the corresponding pedestrian traffic kinematics consideration. Pedestrian traffic kinematic characteristics consideration within the pedestrian phase design, taking into account the pedestrian crossing saturation flow is suggested and the design dependences for pedestrian phase intermediate tact are generated in this work. The theoretical study results have been combined into the design technique for pedestrian phase parameters specification. The technique has been experimentally proved.en_US
dc.description.abstractСформульовано теоретичні основи організації пішохідного руху за його кінематичними характеристиками в трьохфазному світлофорному регулюванні на міських пересіченнях на одному рівні з пішохідною фазою, а також сформульовано поняття потоку насичення пішохідного руху через пішохідний перехід визначеної ширини. Синтезовано відповідну розрахункову методику параметрів пішохідної фази та експериментально перевірено.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectПЕРЕХРЕСТЯ ДОРІГen_US
dc.subjectРУХ ПІШОХІДНИЙen_US
dc.subjectРЕГУЛЮВАННЯ СВІТЛОФОРНЕen_US
dc.subjectФАЗА РЕГУЛЮВАННЯen_US
dc.subjectПЕРЕКРЕСТКИ ДОРОГen_US
dc.subjectДВИЖЕНИЕ ПЕШЕХОДНОЕen_US
dc.subjectРЕГУЛИРОВАНИЕ СВЕТОФОРНОЕen_US
dc.subjectФАЗА РЕГУЛИРОВАНИЯen_US
dc.subjectROAD INTERSECTIONSen_US
dc.subjectPEDESTRIAN TRAFFICen_US
dc.subjectTRAFFIC LIGHT CONTROLen_US
dc.subjectCONTROL PHASEen_US
dc.titleПідвищення безпеки руху врахуванням кінематичних характеристик пішохідного руху в трьохфазному світлофорному регулюванніen_US
dc.title.alternativeПовышение безопасности движения учетом кинематических характеристик пешеходного движения в трехфазном светофорном регулированииen_US
dc.title.alternativeTraffic Safety Improving Considering the Pedestrian Traffic Kinematic Characteristics in Three Phase Traffic Light Controlen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2012-15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудников,Пархменко.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.