Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозова, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorМорозова, Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorMorozova, L. N.-
dc.contributor.authorСамосват, Віктор Вадимович-
dc.contributor.authorСамосват, Виктор Вадимович-
dc.contributor.authorSamosvat, V. V.-
dc.date.accessioned2014-07-14T04:56:29Z-
dc.date.available2014-07-14T04:56:29Z-
dc.date.issued2013-06-22-
dc.identifier.citationМорозова Л. М. Аналіз впливу руйнування поперечного об’єднання залізобетонних балок прогонової будови розрізних мостів на розподілення навантаження / Л. М. Морозова, В. В. Самосват / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 2(15). – С. 165-174.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27131-
dc.descriptionOne of the methods (Gibshman method) of beam spans of axle analysis is adopted and proved. Using the method one considers the breakdown effect of cross coupling between beams on axle capacity. The calculating formulae of determination of lateral stiffness of roadway slab are improved. The results of span analysis are given. The analysis is made with the help of Prolet program, and Gibshman method is the basis of it. The program is drawn up at Highway and Man-Made Building Design Department of Road-Transport Institute of Donetsk National Technical University by V. V. Samosvat within the writing of Master’s research paper. The accuracy evaluation of the results of the analysis on the program shows the perfect convergence with the reference value of Industry-Specific Construction Standards (ISCS 32-89). On the basis of the results the cross influence lines of beam pressure for defective and defectless spans are produced. The influence analysis of breakdown of cross coupling on the temporary load distribution between beams of spans is made. It is established that the most dangerous is the breakdown of cross coupling between the first and the second beams. Meanwhile the axle capacity goes down to 25–30 %. The simultaneous breakdown of cross coupling between all the beams is also dangerous. In such a situation the axle capacity of separate beams goes down to 30–40 %. The research results have proved the necessity of the analysis of the breakdown of cross coupling under the determination of actual axle capacity.en_US
dc.description.abstractУдосконалено методику розрахунку балкових прогонових будов розрізних мостів з урахуванням руйнування поперечного об'єднання. Обґрунтовано прийнятий метод розрахунку. Представлено результати розрахунків, що отримані за програмою Prolet, що складена в рамках магістерської роботи. Дано оцінку точності отриманих результатів. Побудовано лінії впливу тиску на балки з урахуванням руйнування поперечних зв'язків. Проаналізовано вплив руйнування поперечного об'єднання на розподілення навантаження між балками та вантажопідйомність прогонових будов автодорожніх мостів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectДЕФЕКТen_US
dc.subjectРУЙНУВАННЯ ПОПЕРЕЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯen_US
dc.subjectДІАФРАГМАen_US
dc.subjectПРОГОНОВА БУДОВАen_US
dc.subjectЛІНІЯ ВПЛИВУen_US
dc.subjectШАРНІРНИЙ ЗВ'ЯЗОКen_US
dc.subjectНАВАНТАЖЕННЯen_US
dc.subjectДЕФЕКТen_US
dc.subjectРАЗРУШЕНИЕ ПОПЕРЕЧНОГО ОБЪЕДИНЕНИЯen_US
dc.subjectДИАФРАГМАen_US
dc.subjectПРОЛЕТНОЕ СТРОЕНИЕen_US
dc.subjectЛИНИЯ ВЛИЯНИЯen_US
dc.subjectШАРНИРНАЯ СВЯЗЬen_US
dc.subjectНАГРУЗКАen_US
dc.subjectDEFECTen_US
dc.subjectBREAKDOWN OF CROSS COUPLINGen_US
dc.subjectDIAPHRAGMen_US
dc.subjectSPANen_US
dc.subjectINFLUENCE LINEen_US
dc.subjectINFLUENCE LINEen_US
dc.titleАналіз впливу руйнування поперечного об’єднання залізобетонних балок прогонової будови розрізних мостів на розподілення навантаженняen_US
dc.title.alternativeАнализ влияния разрушения поперечного объединения железобетонных балок пролетных строений разрезных мостов на распределение нагрузкиen_US
dc.title.alternativeInfluence Analysis of Breakdown of Cross Coupling of Ferroconcrete Beams of Spans of Articulated Axle on Load Distributionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Проектування доріг і штучних споруд"
№2 (2012-15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Морозова,Самосват.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.