Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛапутин, Роман Олександрович-
dc.contributor.authorЛапутин, Роман Александрович-
dc.contributor.authorLaputin, R. A.-
dc.date.accessioned2014-06-27T06:39:49Z-
dc.date.available2014-06-27T06:39:49Z-
dc.date.issued2013-06-22-
dc.identifier.citationЛапутин Р. О. Оцінка поточної безпеки руху на перехрестях на одному рівні при розосередженому розташуванні конфліктних точок / Р. О. Лапутин / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 2(15). – С. 86-95.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27030-
dc.descriptionThe modern methods of the traffic management such as non-controlled crossing renewal to self-controlled and signal control introduction make it possible to bring down the quantity of the traffic accidents correspondingly to 17 % and 30 %. Therefore, the use of the mentioned methods do not solve completely the matter on road safety im-proving on level crossings because of the fact that they are not designed for traffic situation variability in time, which relates to nonstationarity of traffic flows. It follows that the valuation methods and the flow of traffic safety improving on level crossings using the operating control of traffic flows is an inevitable necessity. The scientific valuation problem and the current road safety improving on the non-controlled level crossings at distributed disposition of conflict points are considered in the work. The theory of valuation of current road safety on the areas and approaches of the indicated crossing is worked out. The relevant quantitative characteristics of the current road safety on the approaches and area of the unsupervised crossing at distributed disposition of conflict points are formulated and formalized.en_US
dc.description.abstractРозглянуто наукову задачу оцінки та підвищення поточної безпеки руху на нерегульованих перехрестях на одному рівні при розосередженому розташуванні конфліктних точок. Розроблено теоретичні основи оцінки поточної безпеки руху на площі та підходах нерегульованого перехрестя за відповідними кількісними характеристиками.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectПЕРЕХРЕСТЯen_US
dc.subjectЗАСІБ ТРАНСПОРТНИЙen_US
dc.subjectТОЧКА КОНФЛІКТНАen_US
dc.subjectБЕЗПЕКА РУХУen_US
dc.subjectПЕРЕКРЕСТОКen_US
dc.subjectСРЕДСТВО ТРАНСПОРТНОЕen_US
dc.subjectТОЧКА КОНФЛИКТНАЯen_US
dc.subjectБЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectCROSSINGen_US
dc.subjectTRANSPORT VEHICLEen_US
dc.subjectCONFLICT POINTen_US
dc.subjectROAD SAFETYen_US
dc.titleОцінка поточної безпеки руху на перехрестях на одному рівні при розосередженому розташуванні конфліктних точокen_US
dc.title.alternativeОценка текущей безопасности движения на перекрестках на одном уровне при рассредоточенном расположении конфликтных точекen_US
dc.title.alternativeCurrent Road Safety Evaluation on Level Crossing at Distributed Disposition of Conflict pointsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2012-15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лапутин Р. А..pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.