Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетров, Л. М.-
dc.contributor.authorПетров, Л. Н.-
dc.contributor.authorPetrov, L.N.-
dc.contributor.authorБорисенко, Т. М.-
dc.contributor.authorБорисенко, Т. Н.-
dc.contributor.authorBorisenko, T. N.-
dc.date.accessioned2014-06-27T06:19:25Z-
dc.date.available2014-06-27T06:19:25Z-
dc.date.issued2013-06-22-
dc.identifier.citationПетров Л. М. Теоретична класифікація можливих руйнувань опорної поверхні під колісними рушіями мобільного засобу та її зв'язок з диференційними рівняннями Лангранжа / Л. М. Петров, Т. М. Борисенко / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 2(15). – С. 65-79.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27028-
dc.descriptionThe theoretical classification of possible breaking of bearing surface area under wheeled running gear of transport vehicle and its connection with Lagrange differential equation has been made. The mathematical models of rolling movement of wheeled running gear of transport vehicle dynamically connected with bearing surface area have been developed. The theoretical data for rolling movement characteristics of wheeled running gear on bearing surface area with various physical properties under transport vehicle operation in different conditions have been obtained. To consider these theoretical data suggested for rolling movement of wheeled running gear the equation of constrained particle has been used for rolling movement of a wheel in terms of upper layer of bearing surface area. It has been experimentally established that an upper part of deformed soil layers goes round in a circle; however, it has been theoretically shown that the circle of deformed soil layers is made by the radius-vector of motion path of the point of deformed wire. For approbation of experimental and theoretical studies we have made the construction of the wheeled run-ning gear with discrete and power support which is connected to the point of the wheel through the springing element that allows quickly to transfer the driving energy of the part of the wire (till the moment of formation of the stretched part of the wire) to the pressed part of the wire and to transform it into the tangential tractive effort with the increase of tractive coefficient of efficiency.en_US
dc.description.abstractПроведено теоретичну класифікацію можливих руйнувань опорної поверхні під колісними рушіями мобільного засобу та її зв'язок із диференційними рівняннями Лагранжа, а також розроблено математичні моделі кочення колісного рушія мобільного засобу, який динамічно поєднаний з опорною поверхнею. Отримано теоретичні дані для визначення параметрів кочення колісного рушія по опорній поверхні з різноманітними фізичними властивостями при експлуатації мобільного засобу в різноманітних умовах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectКОЛІСНИЙ РУШІЙen_US
dc.subjectМАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬen_US
dc.subjectОПОРНА ПОВЕРХНЯen_US
dc.subjectДИФЕРЕНЦІАЛЬНЕ РІВНЯННЯen_US
dc.subjectСИЛА ПОШТОВХУen_US
dc.subjectТРАЄКТОРІЯ РУХУen_US
dc.subjectОСЕРЕДОК ПЛЯМИ КОНТАКТУen_US
dc.subjectКОЛЕСНЫЙ ДВИЖИТЕЛЬen_US
dc.subjectМАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬen_US
dc.subjectОПОРНАЯ ПОВЕРХНОСТЬen_US
dc.subjectДИФФЕРЕНЦИАЛЬНОЕ УРАВНЕНИЕen_US
dc.subjectСИЛА ТОЛЧКАen_US
dc.subjectТРАЕКТОРИЯ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectЦЕНТР ПЯТНА КОНТАКТАen_US
dc.subjectWHEELED RUNNING GEARen_US
dc.subjectMATHEMATICAL MODELen_US
dc.subjectBEARING SURFACE AREAen_US
dc.subjectDIFFERENTIAL EQUATIONen_US
dc.subjectSTRENGTH OF PUSHen_US
dc.subjectPATH OF MOTIONen_US
dc.subjectTOOTH BEARING CENTERen_US
dc.titleТеоретична класифікація можливих руйнувань опорної поверхні під колісними рушіями мобільного засобу та її зв'язок з диференційними рівняннями Лангранжаen_US
dc.title.alternativeТеоретическая классификация возможных разрушений опорной поверхности под колесными движителями мобильного средства и ее связь с дифференциальными уравнениями Лагранжаen_US
dc.title.alternativeTheoretical Classification of Possible Breaking of Bearing Surface Area under Wheeled Running Gear of Transport Vehicle and its Connection with Lagrange Differential Equationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2012-15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петров Л. Н., Борисенко Т. Н..pdf6,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.