Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26226
Назва: Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції).
Інші назви: Определение уровня конкурентоспособности потребительских продовольственных товаров (на примере молочной продукции).
Determining the level of competitiveness in consumer food products (on an example of dairy products).
Автори: Ярим-Агаєв О.М.
Письменний О.А.
Менжунова М.О.
Yarym-Agayev O.M.
Pysmenniy O.A.
Ключові слова: конкурентоспроможність товару, споживчий ринок сметани, частка ринку, маркетингове дослідження.
конкурентоспособность товара, потребительский рынок сметаны, доля рынка, маркетинговое исследование.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Ярим-Агаєв О.М. Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції) / О.М. Ярим-Агаєв, О.А. Письменний, М.О. Менжунова // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. - Донецьк: ДонНТУ, 2012. – C.37-43.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена налаштуванню методики оцінки рівня конкурентоспроможності продукції у залежності від ринкової частки товару на прикладі споживчого ринку сметани міст Донецька та Маріуполя. У результаті маркетингового дослідження встановлено, що для споживчого ринку сметани співвідношення між економічними та неекономічними показниками конкурентоспроможності становить 1/3. Побудовано математичну залежність ринкової частки від значення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, що дозволяє прогнозувати ринкову частку підприємства залежно від зміни рівня конкурентоспроможності товару.
Опис: Статья посвящена настройке методики оценки уровня конкурентоспособности продукции в зависимости от рыночной доли товара на примере потребительского рынка сметаны городов Донецка и Мариуполя. В результате маркетинговое исследование установлено, что для потребительского рынка сметаны соотношение между экономическими и неэкономичными показателями конкурентоспособности составляет 1/3. Построена математическая зависимость рыночной доли от значения интегрального коэффициента конкурентоспособности, которая позволяет прогнозировать рыночную долю предприятия в зависимости от изменения уровня конкурентоспособности товара.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26226
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf410,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.