Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмаш, Анастасія Олександрівна-
dc.contributor.authorКоробський, Руслан Владиславович-
dc.date.accessioned2014-05-04T19:33:58Z-
dc.date.available2014-05-04T19:33:58Z-
dc.date.issued2013-12-
dc.identifier.citationСтельмаш А.О., Коробський Р.В. Проблеми та перспективи застосування бенчмаркінгу в промисловості України // Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. – Красноармійський індустріальний інститут ДонНТУ, 19–20 грудня 2013. – Донецьк, 2013. – 282 с. – с. 92-96en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26217-
dc.description.abstractУ статті показано, що зростання конкуренції примушує вітчизняні підприємства різних галузей до пошуку нових засобів і методів підвищення ефективності управління, забезпечення стабільного рівня конкурентоспроможності, які б ґрунтувалися на виявленні та впровадженні інновацій; одним з таких ефективних інструментів, що надає можливість підприємству постійно нарощувати продуктивність, покращувати якість своєї роботи, бути попереду своїх конкурентів, є бенчмаркінг, метод управління ефективністю різних сфер діяльності, заснований на порівняльному аналізі роботи компанії з кращими представниками галузі, який полягає в оцінці власної і галузевої ефективності, ідентифікації та вивченні роботи галузевих лідерів і впровадженні найкращих галузевих досягнень у свою діяльність; основи бенчмаркінгової стратегії підприємств доцільно будувати на таких принципах: концентрація на поліпшенні якості, контроль і відповідальність за кожен бізнес-процес, необмежений процес поліпшень, систематичне проведення бенчмаркінгу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisher«Норд Комп’ютер»en_US
dc.relation.ispartofseriesБібліографія збірників конференції "Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону"-
dc.subjectзростання конкуренціїen_US
dc.subjectвітчизняні підприємстваen_US
dc.subjectпідвищення ефективності управлінняen_US
dc.subjectзабезпечення стабільного рівня конкурентоспроможностіen_US
dc.titleПроблеми та перспективи застосування бенчмаркінгу в промисловості Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
content.pdf2,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.