Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолуянов, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorМатюніна, М. В.-
dc.contributor.authorЧорноус, О.І.-
dc.date.accessioned2014-03-31T06:40:42Z-
dc.date.available2014-03-31T06:40:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМаркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудування: [монографія] / В.П. Полуянов, М.В. Матюніна, О.І. Чорноус. - Донецьк: Юго-Восток, 2014. - 290 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25486-
dc.description.abstractУ роботі набуло подальшого розвитку уявлення про маркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудування. Класифіковані синергетичні ефекти, які виникають у маркетинговій діяльності в процесі інтеграції підприємств. Удосконалено методичний підхід до визначення синергетичного ефекту від інтеграції.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецьк: Юго-Восток, 2014en_US
dc.subjectМашинобудуванняen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectсинергетичний ефектen_US
dc.titleМаркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудуванняen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Монографії
Монографії, підручники та посібники, що видавалися кафедрою "Економіка і фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марк. потенціал інтегрованих підприємств машинобудування.pdf16,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.