Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШилін, І.В.-
dc.contributor.authorГрицук, Ю.В.-
dc.contributor.authorКорольков, Р.О.-
dc.date.accessioned2014-03-31T04:50:31Z-
dc.date.available2014-03-31T04:50:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНауково-технічний збірник. Випуск 17./ Головний редактор А.М. Тугай. - К.: КНУБА,2011.-120с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25483-
dc.description.abstractДо теперішнього часу методика розрахунку водопропускної труби на міцність в нормативних документах зазнавала деяких змін, які в загальному випадку обумовлені збільшенням значення навантаження та прийнятої моделі навколишнього середовища навколо водопропускної труби. Слід зауважити на те, що із розвитком комп’ютерної техніки та появою спеціального програмного забезпечення при проектуванні штучних гідротехнічних споруд крім плоских методів розрахунку почали застосовуватися просторові моделі для системи «навантаження – насип – труба – основа». Але всі методи розрахунку та розрахункові схеми базуються на одному припущенні – основа може бути представлена різними матеріалами і має значну жорсткість, яка не дозволяє ні в якому разі деформуватися (вертикальні або горизонтальні переміщення не припустимі).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНауково-технічний збірник.en_US
dc.relation.ispartofseriesУниверсальная десятичная классификация;УДК 622.1 :625.745.2-
dc.subjectдеформаціяen_US
dc.subjectавтомобільна дорогаen_US
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ РОЗРАХУНКУ ВОДОПРОПУСКНИХ ТРУБ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ В УМОВАХ ДОНБАСУen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Публікації кафедри "Будівництво і експлуатація автомобільних доріг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шилін Грицук Корольков.Pdf349,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.