Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурган, Олена Геннадіївна-
dc.contributor.authorБорданова, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2014-03-31T04:49:29Z-
dc.date.available2014-03-31T04:49:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання практичних робіт та самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетинг організацій» (для студентів спеціальностей 7.03060101, 8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)» денної форми навчання) [Електронний ресурс] / укладачі: О. Г. Курган, Л. С. Борданова. – Електрон. дані. – Горлівка: ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ, 2013. – 1 електрон. опт. диск (CD-R); 12 см. – Систем. вимоги: Pentium; 32 MВ RAM; WINDOWS 98/2000/NT/XP; MS Word 2000. – Назва з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25482-
dc.language.isootheren_US
dc.publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectринкове середовищеen_US
dc.subjectсегментаціяen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.titleМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГ ОРГАНІЗАЦІЙ» (ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ 7.03060101, 8.03060101 «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ І АДМІНІСТРУВАННЯ (ЗА ВИДАМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ)» ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ)en_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
F 17-99-МУ 2013-15 Курган.pdf839,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.