Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛосева, Наталия Николаевна-
dc.contributor.authorНепомнящая, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2014-03-21T12:00:32Z-
dc.date.available2014-03-21T12:00:32Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНепомняща Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції як засіб розвитку особистості учня при вивченні основ комбінаторики і теорії ймовірностей / Н. М. Лосєва, Т. В. Непомняща // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. – 2008. – Вип. 30. – С. 190-193.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25304-
dc.description.abstractУ статті подані шляхи розвитку особистості учня на уроках математики за допомогою спеціальних комунікативних конструкцій під час пропедевтики основ комбінаторики і теорії ймовірностейen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНУen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectкомунікативна конструкціяen_US
dc.subjectособистісна ситуаціяen_US
dc.titleСпеціальні комунікативні конструкції як засіб розвитку особистості учня при вивченні основ комбінаторики і теорії ймовірностейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Вища математика"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья в Дидактику математики 2008.pdf231,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.