Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2014-03-13T17:36:06Z-
dc.date.available2014-03-13T17:36:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФролова В.Ю. Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку / В.Ю.Фролова // Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2012. – Т.1, №2. – С. 245 – 248.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25109-
dc.descriptionIn the article proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.en_US
dc.description.abstractУ статті запропоновані та розглянуті основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.en_US
dc.publisherТеоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власностіen_US
dc.subjectстратегія просуванняen_US
dc.subjectpush-маркетингen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectперсональні продажіen_US
dc.subjectлікарські засобиen_US
dc.subjectpromotional strategyen_US
dc.subjectpush-marketingen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpersonal sellingen_US
dc.subjectdrugsen_US
dc.titleНапрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.