Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2014-03-13T17:16:16Z-
dc.date.available2014-03-13T17:16:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФролова В.Ю. Кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів на прикладі фармацевтичних підприємств / В.Ю.Фролова // Інноваційна економіка. – 2012. – №9 (35). – С. 103 – 107.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25108-
dc.descriptionIn the article author propose the cluster analysis of strategic groups of competitors, which allowed to determine the groups of companies with similar levels of development of marketing potential, rank companies in terms of marketing potential, as well as to rank companies within these groups to find direct competitors.en_US
dc.description.abstractУ статті проведено кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів, що дозволило визначити групи підприємств зі схожим рівнем розвитку маркетингового потенціалу, ранжувати підприємства за рівнем розвитку маркетингового потенціалу, а також ранжувати підприємства всередині даних груп, виявивши прямих конкурентів.en_US
dc.publisherІнноваційна економікаen_US
dc.subjectкластерний аналізen_US
dc.subjectстратегічні групи конкурентівen_US
dc.subjectфармацевтична галузьen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectcluster analysisen_US
dc.subjectstrategic groups of competitorsen_US
dc.subjectthe pharmaceutical industryen_US
dc.subjectmarket potentialen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleКластерний аналіз стратегічних груп конкурентів на прикладі фармацевтичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.