Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2014-03-13T13:01:07Z-
dc.date.available2014-03-13T13:01:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФролова В.Ю. Стратегічний підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємства /В.Ю.Фролова //Вісник Донецького національного університету. – 2012. – № 1. – С. 177 – 182.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25102-
dc.descriptionThe article is devoted to strategic management in enterprises to increase their competitiveness. It is shown that the development of strategies plays an important role in modern enterprises. In the result of exploring the existing approaches to strategy, the author proposed a new, modern definition of "strategy", summed up a complex and numerous totality of its classifications.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням стратегічного управління на підприємствах з метою підвищення їх конкурентоспроможності. Показано, що розробка стратегії грає важливу роль в роботі сучасних підприємств. В результаті дослідження існуючих підходів до стратегії підприємства, автором запропоноване нове сучасне визначення поняття «стратегія», узагальнено складну й багатомірну сукупність його класифікацій.en_US
dc.publisherВісник Донецького національного університетуen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectцілі підприємстваen_US
dc.subjectконтролінгen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectenterprise goalsen_US
dc.subjectcontrollingen_US
dc.titleСТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.