Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуба, В.В.-
dc.contributor.authorГерасименко, В.Г-
dc.date.accessioned2014-02-28T10:12:42Z-
dc.date.available2014-02-28T10:12:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24879-
dc.descriptionПрактика експлуатації дорожніх покриттів показує, що максимальна шорсткість шару покриття дозволяє знизити небезпеку виникнення «мильного ефекту» в зоні проходження «бігової доріжки», особливо в момент осідання на поверхні покриття туману чи зливових вод. Це відбувається через те, що пилуваті часточки шкідливих викидів осідають та затримуються в більш великих заглибленнях мікропрофілю дорожнього одягу. Таке осідання часточок може бути умовою виникнення дорожньо-транспортних пригод, або збільшити умови їх виникнення.en_US
dc.description.abstractРозглянуто питання впливу агресивного середовища на зношення протектора шин коліс автомобіля, від експлуатаційного стану верхнього шару дорожнього покриття.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВосточно-европейский журнал передовых технологий. Харьков 2013.-1/5(61) 53-56с. Прикладная фізика і матеріаловедення.en_US
dc.subjectзношення протектораen_US
dc.subjectдорожнє покриттяen_US
dc.subjectагресивне середовищеen_US
dc.titleВПЛИВ АРГЕСИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗНОШЕННЯ ШИН КОЛІС АВТОМОБІЛЯen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Будівництво і експлуатація автомобільних доріг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герасименко-Губа-2013.pdf316,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.