Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, Олена Олександрівна, Барлет, Ольга Костянтинівна-
dc.date.accessioned2013-12-23T17:12:47Z-
dc.date.available2013-12-23T17:12:47Z-
dc.date.issued2011-11-17-
dc.identifier.citationСтратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 року, м. Донецьк. – Донецьк: ДонДУУ, 2012.– 221 с.en_US
dc.identifier.otherБК УД (4Укр)+У0Ч-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24383-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherСтратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 року, м. Донецьк. – Донецьк: ДонДУУ, 2012.– 221 с.en_US
dc.relation.ispartofseriesТ.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку;с. 9-13-
dc.titleПРОЦЕСНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ЗАДАЧАХ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Монографії за результатами науково-дослідної роботи, матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
section4.pdf3,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.