Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2013-11-27T18:56:18Z-
dc.date.available2013-11-27T18:56:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЕтапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств /В.Ю.Фролова // Держава та регіони. – 2012. - №5(68). – С.182 – 188.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24144-
dc.descriptionThe article deals with methodological aspects of the formation competitive marketing strategies for companies, analyzed their features. Summarizes factors that characterize the market and strategic position for business competitive marketing strategic planning.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто методичні аспекти формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємствах, проаналізовано їх особливості. Узагальнено чинники, що характеризують ринок та стратегічне становище бізнесу для конкурентного маркетингового стратегічного планування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДержава та регіониen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectстратегічне плануванняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмоделі розробки стратегійen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectstrategic planningen_US
dc.subjectcompetitiveen_US
dc.subjectmodels of development strategiesen_US
dc.titleЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.