Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2013-11-27T18:37:02Z-
dc.date.available2013-11-27T18:37:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСпецифіка маркетингового стратегічного аналізу фармацевтичних підприємств /В.Ю.Фролова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. –2012. –№3(9). – С.121-127en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24143-
dc.descriptionThe article provides a strategic marketing analysis of pharmaceutical companies. This analysis allowed us to form an idea of their specific activities, characterize factors affecting their competitiveness and ensure streamlined process of promoting and selling drugs.en_US
dc.description.abstractУ статті проведено маркетинговий стратегічний аналіз діяльності фармацевтичних підприємств, який дозволив сформувати чітке уявлення специфіки їх діяльності, охарактеризувати чинники,що впливають на їх конкурентоспроможність і забезпечують налагоджений процес просування та реалізації лікарських засобів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Бердянського університету менеджменту і бізнесуen_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectмаркетинг фармацевтичних підприємствen_US
dc.subjectстратегічне баченняen_US
dc.subjectфактори конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectstrategic analysisen_US
dc.subjectmarketing of pharmaceutical companiesen_US
dc.subjectstrategic insighten_US
dc.subjectcompetitive factorsen_US
dc.titleСПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ФАРМАК», ЗАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ», ПАТ «ФІТОФАРМ», ПАТ «ЛУГАНСЬКИЙ ХФЗ»)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.