Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалмикова, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorKalmykova, N.M.-
dc.date.accessioned2013-11-25T13:03:34Z-
dc.date.available2013-11-25T13:03:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24121-
dc.descriptionEssence of marketing management is considered in the article. His location and role are determined in the general system of management. Theoretical approaches and directions of the use of marketing management are investigational on an enterprise.en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність маркетингового менеджменту. Визначено його місце і роль в загальній системі менеджменту. Досліджено теоретичні підходи та напрями використання маркетингового менеджменту на підприємстві.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Донецького національного університету. Серія В. Економіка і право. – №1. – 2013. – С.55-57en_US
dc.subjectсистемаen_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectsystemen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.titleМаркетинговий менеджмент в системі управління підприємствомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ.pdf116,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.