Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМищенко, Николай Иванович-
dc.contributor.authorХимченко, Аркадий Васильевич-
dc.contributor.authorМіщенко, Микола Іванович-
dc.contributor.authorХімченко, Аркадій Васильович-
dc.contributor.authorКрамарь, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorКрамар, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorСупрун, Владимир Леонидович-
dc.contributor.authorСупрун, Володимир Леонідович-
dc.date.accessioned2013-11-14T06:15:35Z-
dc.date.available2013-11-14T06:15:35Z-
dc.date.issued2004-09-
dc.identifier.citationМищенко Н.И., Влияние силового механизма на работу двухтактного двигателя с кривошипно-камерной продувкой при регулировании степени сжатия [Текст] / Н.И. Мищенко, А.В. Химченко, С.Н. Крамарь, В.Л. Супрун // Двигатели внутреннего сгорания. - 2004. - №1 (4). - С. 54 – 57.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23819-
dc.descriptioncompression – a classical engine with a crank mechanism and an absent-connecting-rod engine with an oscillating crank gear are described. Influence of kinematics of the piston and a degree of compression on parameters of these engines is considered. The essential advantage of the absent-connecting-rod engine regarding technical-and-economic indices is shownen_US
dc.description.abstractОписаны результаты расчетов и экспериментальных исследований двухтактных бензиновых двигателей с переменной степенью сжатия – классического с кривошипно-шатунным механизмом и бесшатунного с кривошипно-кулисным механизмом. Рассмотрено влияние кинематики поршня и степени сжатия на параметры этих двигателей. Показано существенное преимущество бесшатунного двигателя по технико-экономическим показателямen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНТУ "ХПИ"en_US
dc.subjectдвухтактный двигательen_US
dc.subjectкривошипно-камерная продувкаen_US
dc.subjectрегулирование степени сжатияen_US
dc.subjectкривошипно-кулисный механизмen_US
dc.subjectкривошипно-шатунный механизмen_US
dc.subjectдвотактний двигунen_US
dc.subjectкривошипно-камерне продуванняen_US
dc.subjectрегулювання ступеня стискуen_US
dc.subjectкривошипно-кулісний механізмen_US
dc.subjectкривошипно-шатунний механізмen_US
dc.subjecttwo-stroke engineen_US
dc.subjectcrank-chamber purgingen_US
dc.subjectregulation of the compressionen_US
dc.subjectcrank-rocker mechanismen_US
dc.subjectcrank mechanismen_US
dc.titleВлияние силового механизма на работу двухтактного двигателя с кривошипно-камерной продувкой при регулировании степени сжатияen_US
dc.title.alternativeВплив силового механізму на роботу двотактного двигуна з кривошипно-камерною продувкою при регулюванні ступеня стискуen_US
dc.title.alternativeThe influence of the power mechanism on the two-stroke engine with a crank-chamber scavenging while regulating a degree of compressionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Влияние сил мех на раб двс(Химченко_репозит).pdf231,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.