Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23819
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мищенко, Николай Иванович | - |
dc.contributor.author | Химченко, Аркадий Васильевич | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Микола Іванович | - |
dc.contributor.author | Хімченко, Аркадій Васильович | - |
dc.contributor.author | Крамарь, Сергей Николаевич | - |
dc.contributor.author | Крамар, Сергій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Супрун, Владимир Леонидович | - |
dc.contributor.author | Супрун, Володимир Леонідович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-14T06:15:35Z | - |
dc.date.available | 2013-11-14T06:15:35Z | - |
dc.date.issued | 2004-09 | - |
dc.identifier.citation | Мищенко Н.И., Влияние силового механизма на работу двухтактного двигателя с кривошипно-камерной продувкой при регулировании степени сжатия [Текст] / Н.И. Мищенко, А.В. Химченко, С.Н. Крамарь, В.Л. Супрун // Двигатели внутреннего сгорания. - 2004. - №1 (4). - С. 54 – 57. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23819 | - |
dc.description | compression – a classical engine with a crank mechanism and an absent-connecting-rod engine with an oscillating crank gear are described. Influence of kinematics of the piston and a degree of compression on parameters of these engines is considered. The essential advantage of the absent-connecting-rod engine regarding technical-and-economic indices is shown | en_US |
dc.description.abstract | Описаны результаты расчетов и экспериментальных исследований двухтактных бензиновых двигателей с переменной степенью сжатия – классического с кривошипно-шатунным механизмом и бесшатунного с кривошипно-кулисным механизмом. Рассмотрено влияние кинематики поршня и степени сжатия на параметры этих двигателей. Показано существенное преимущество бесшатунного двигателя по технико-экономическим показателям | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | НТУ "ХПИ" | en_US |
dc.subject | двухтактный двигатель | en_US |
dc.subject | кривошипно-камерная продувка | en_US |
dc.subject | регулирование степени сжатия | en_US |
dc.subject | кривошипно-кулисный механизм | en_US |
dc.subject | кривошипно-шатунный механизм | en_US |
dc.subject | двотактний двигун | en_US |
dc.subject | кривошипно-камерне продування | en_US |
dc.subject | регулювання ступеня стиску | en_US |
dc.subject | кривошипно-кулісний механізм | en_US |
dc.subject | кривошипно-шатунний механізм | en_US |
dc.subject | two-stroke engine | en_US |
dc.subject | crank-chamber purging | en_US |
dc.subject | regulation of the compression | en_US |
dc.subject | crank-rocker mechanism | en_US |
dc.subject | crank mechanism | en_US |
dc.title | Влияние силового механизма на работу двухтактного двигателя с кривошипно-камерной продувкой при регулировании степени сжатия | en_US |
dc.title.alternative | Вплив силового механізму на роботу двотактного двигуна з кривошипно-камерною продувкою при регулюванні ступеня стиску | en_US |
dc.title.alternative | The influence of the power mechanism on the two-stroke engine with a crank-chamber scavenging while regulating a degree of compression | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Влияние сил мех на раб двс(Химченко_репозит).pdf | 231,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.