Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаверина, О.Г.-
dc.date.accessioned2013-10-21T10:47:45Z-
dc.date.available2013-10-21T10:47:45Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23346-
dc.description.abstractІнтерес до проблеми інтеграції обумовлений багатьма причинами, і насамперед стрімкими темпами суспільного розвитку. Система мовної освіти немовного вузу повинна існувати, функціонувати, розвиватися як інтеграційна система з властивою їй цілісністю, структурою і особливостями розвитку. Інтеграційна структура функції мовної освіти розглядається нами як системоутворюючий фактор цілісного мовного освітнього простору.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectфункции языкового образованияen_US
dc.subjectfunction of language educationen_US
dc.subjectфункции процесса обученияen_US
dc.subjectfunction of the learning processen_US
dc.subjectнеязыковой вузen_US
dc.subjectnot language high schoolen_US
dc.titleИНТЕГРИРОВАННАЯ СТРУКТУРА ФУНКЦИИ ЯЗЫКОВОГО ОБРАЗОВАНИЯ В НЕЯЗЫКОВОМ ВУЗЕen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kaverina.pdf82,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.