Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуза, Д.Е.-
dc.date.accessioned2013-10-21T06:28:04Z-
dc.date.available2013-10-21T06:28:04Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23326-
dc.description.abstractРозглянуті питання щодо викладання блоку філософських дисциплін у вищій технічній школі. Скрізь критичний погляд на стан цього процесу, переосмислено як сам досвід, так и стратегію подання курсів. Автором доведено, що структурна підпорядкованість окремих дисциплін єдиній меті, змістовна послідовність та налагодженість зв¢ язків з іншими дисциплінами, забезпечує позитивний результат.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectгуманитарная подготовкаen_US
dc.subjecthumanitarian trainingen_US
dc.subjectФилософияen_US
dc.subjectphilosophyen_US
dc.titleО СПЕЦИФИКЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ФИЛОСОФСКИХ ДИСЦИПЛИН В ТЕХНИЧЕСКОМ ВУЗЕen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
muza.pdf88,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.