Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧайка, Л. В.-
dc.contributor.authorДоброгорская, Л. Н.-
dc.date.accessioned2013-10-21T05:58:26Z-
dc.date.available2013-10-21T05:58:26Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23320-
dc.description.abstractЗнання основ загальної хімії є обов’язковою складовою в процесі підготовки майбутніх фахівців-інженерів. Індивідуальні завдання студентів (ІЗС) – одна з форм активізації самостійної роботи студентів, яка повинна враховуватися викладачем нарівні з оцінкою модульного контролю при підсумковому оцінюванню знань студентів.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectучебный процессen_US
dc.subjectthe learning processen_US
dc.subjectсамостоятельная работаen_US
dc.subjectindependent worken_US
dc.subjectстуденты-первокурсникиen_US
dc.subjectfirst-year studentsen_US
dc.subjectличностно ориентированное обучениеen_US
dc.subjectpersonally oriented trainingen_US
dc.titleИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ – КОНТРОЛЬ ИЛИ МОТИВАЦИЯ?en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chayka.pdf86,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.