Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23320
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чайка, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Доброгорская, Л. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-21T05:58:26Z | - |
dc.date.available | 2013-10-21T05:58:26Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23320 | - |
dc.description.abstract | Знання основ загальної хімії є обов’язковою складовою в процесі підготовки майбутніх фахівців-інженерів. Індивідуальні завдання студентів (ІЗС) – одна з форм активізації самостійної роботи студентів, яка повинна враховуватися викладачем нарівні з оцінкою модульного контролю при підсумковому оцінюванню знань студентів. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | учебный процесс | en_US |
dc.subject | the learning process | en_US |
dc.subject | самостоятельная работа | en_US |
dc.subject | independent work | en_US |
dc.subject | студенты-первокурсники | en_US |
dc.subject | first-year students | en_US |
dc.subject | личностно ориентированное обучение | en_US |
dc.subject | personally oriented training | en_US |
dc.title | ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ – КОНТРОЛЬ ИЛИ МОТИВАЦИЯ? | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
chayka.pdf | 86,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.