Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРусанова, О.О.-
dc.date.accessioned2013-10-15T11:35:33Z-
dc.date.available2013-10-15T11:35:33Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23262-
dc.description.abstractУ статті розглядається доцільність алгоритмічного підходу до навчання інженерів-гірників.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectінженер-гірникen_US
dc.subjectengineer Mineren_US
dc.subjectуніверситетська освітаen_US
dc.subjectuniversity educationen_US
dc.subjectсутнісний підхідen_US
dc.subjectessential approachen_US
dc.titleСУТТЄВИЙ АНАЛІЗ АЛГОРИТМІЧНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ГІРНИКІВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rusanova.pdf77,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.