Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШилова, Л.І.-
dc.date.accessioned2013-10-15T07:54:04Z-
dc.date.available2013-10-15T07:54:04Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23239-
dc.description.abstractРозглянуті роль і значення вдосконалення системи оцінювання знань для забезпечення високої якості освіти і конкурентноздатності випускників. Проведений порівняльний аналіз шкали оцінок традиційної системи і ECTS. Поставлена проблема погодженості систем оцінювання і запропоновані заходи щодо її вирішення.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectБолонська деклараціяen_US
dc.subjectThe Bologna Declarationen_US
dc.subjectECTSen_US
dc.subjectнавчальний кредитen_US
dc.subjecteducational loanen_US
dc.subjectсистема оцінювання знаньen_US
dc.subjectknowledge assessment systemen_US
dc.titleПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shilova.pdf93,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.