Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазуркевич, Л.О.-
dc.contributor.authorЧубучна, О.В.-
dc.date.accessioned2013-10-15T07:38:37Z-
dc.date.available2013-10-15T07:38:37Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23234-
dc.description.abstractУ статті розглядається система модульно-рейтингового контролю в особистісно-орієнтованому навчанні, яка дозволяє студентові розвивати свою особистість, проявити свої здібності. В світі Болонського процесу ця система набуває певної актуальності.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectмодульно-рейтингова система занятьen_US
dc.subjectmodule-rating system classesen_US
dc.subjectрозвиток особистості студентаen_US
dc.subjectdevelopment of studenten_US
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняen_US
dc.subjectStudent-centered learningen_US
dc.titleМОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ В ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mazurkevich.pdf87,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.