Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22921
Назва: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодоорганізаціїіндивідуальної та самостійноїроботистудентівзнавчальноїдисципліни ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ
Автори: Степанова, Елена Александровна
Ключові слова: Екологічний маркетинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації щодо організації індивідуальної тасамостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Екологічний маркетинг» розроблено для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» всіх форми навчання за спеціальністю 8.04010601«Екологія та охорона навколишнього середовища» у галузі знань 0401 «Природничі науки» / Укл. О.О. Степанова. – Донецьк: ДонНТУ, 2013. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): У методичнихрекомендаціяхвикладеноосновніматеріали, якіможуть бути корисні студенту при самостійномуопрацюванні теоретичного та практичного матеріалу з навчальноїдисципліни «Екологічний маркетинг». Методичнірекомендаціїмістятьположення про підготовкуесе/рефератівтапрограмуіспиту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22921
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри природоохоронної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МУ_ЭМаркет_самост..pdf44,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.