Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2279
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Astanina N., Bakayeva G., Belyaeva I., Boiko A., Borysenko O., Cherkashina N., Filippova N., Ivanischeva V., Khodtseva A., Klimenko L., Kostrytska S., Kozymyrska T., Ptitsyna T., Shevchenko I., Sydorenko O., Skrypnyk T., Todorova N., Zuyenok I. | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-20T19:32:46Z | - |
dc.date.available | 2011-11-20T19:32:46Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2279 | - |
dc.description.abstract | Through the analysis of the current situation in ESP teaching, learning and assessment in Ukraine, the Baseline Study revealed that the national policy of foreign language teaching/learning has undergone considerable positive changes; however, the learning and teaching of ESP has been given insufficient attention. The Baseline Study stated that the development and introduction of a national ESP curriculum would lead to a significant change in ESP learning and teaching in Ukraine, making it consistent with international standards. | en_US |
dc.description.sponsorship | Minustry of education and science of Ukraine, British Council | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Київ: Ленвіт | en_US |
dc.subject | ESP, CEFR, levels, descriptors, English language learning | en_US |
dc.title | English for Specific Purposes (ESP) in Ukraine. A Baseline Study | en_US |
dc.title.alternative | Англійська мова спеціального вжитку в Україні. Допроектне дослідження. | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Монографії кафедри міжнародних освітніх та ділових комунікацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esp_baseline_eng.pdf | 1,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.