Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBoyko, A.A.-
dc.contributor.authorShumaieva, E.A.-
dc.date.accessioned2013-09-08T19:15:56Z-
dc.date.available2013-09-08T19:15:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22490-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.titlePECULIARITIES OF THE PERSONAL BRENDING DEVELOPMENT IN MODERN ORGANIZATIONSen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
boyko.pdf406,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.