Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22433
Title: Деякі аспекти організації та планування маркетингу в страхуванні
Other Titles: Некоторые аспекты организации и планирования маркетинга в страховании
Authors: Прядко, І.Г.
Устинова, Л.М.
Прядко, И.Г.
Устинова, Л.Н.
Keywords: страхування
insurance
маркетингова політика
marketing policy
страховий маркетинг
insurance marketing
маркетинг
marketing
планування маркетингу
marketing planning
бізнес-план
business plan
Issue Date: 2004
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 75. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
Abstract: Розглянуто маркетинг в страхуванні як процес управління, за допомогою якого через спеціальні маркетингові заходи ресурси всієї компанії працюють більш ефективно та спрямовуються на отримання переваг в порівнянні з конкурентами.
Description: Considered marketing in insurance as process control through specific marketing activities, the resources of the company work more efficiently and is aimed at gaining advantages in comparison with competitors.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22433
Appears in Collections:Випуск 75

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
128-133.pdf4,53 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 128-133.pdf42,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.