Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Д.С.-
dc.contributor.authorІваненко, І.А.-
dc.date.accessioned2013-07-06T18:18:22Z-
dc.date.available2013-07-06T18:18:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22220-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкорпораціяen_US
dc.subjectcorporationen_US
dc.subjectдодаткові пільгиen_US
dc.subjectfringe benefitsen_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectsocial Responsibilityen_US
dc.titleСутність та значення соціальної відповідальності міжнародних корпораційen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shevchenko.pdf290,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.