Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦиганок, К.В.-
dc.contributor.authorСердюк, І.В.-
dc.contributor.authorЛізунова, Є.М.-
dc.date.accessioned2013-07-03T10:44:45Z-
dc.date.available2013-07-03T10:44:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22194-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectвендінг-бізнесen_US
dc.subjectvending businessen_US
dc.subjectвендінгова торгівляen_US
dc.subjectvending tradeen_US
dc.subjectторгівельні автоматиen_US
dc.subjectvending machinesen_US
dc.titleРозвиток вендінг-бізнесу в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cuganuk.pdf275,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.