Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧебышева, А.В.-
dc.contributor.authorЗадорожный, С.С.-
dc.contributor.authorЖильченкова, В.В.-
dc.date.accessioned2013-07-03T09:40:11Z-
dc.date.available2013-07-03T09:40:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22189-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectглобализацияen_US
dc.subjectglobalizationen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectмаркетинговая средаen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.titleПути повышения конкурентоспособности предприятия в условиях глобализацииen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chebasheva.pdf275,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.