Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22158
Назва: КАЖДОЙ МАРКЕ — ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ
Автори: ВАЛЕВСКАЯ, М.С.
Ключові слова: Индивидуальный маркетинг
Мерчандайзинг
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена конкуренция на рынке женской одежды в Украине, позиционирование разных брендов одной компании, а также проанализирован набор маркетинговых инструментов, используемых в работе с той или иной маркой.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22158
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valevskaya.pdf1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.