Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакиенко Е.А-
dc.contributor.authorШумаева Е.А-
dc.date.accessioned2013-06-28T13:02:06Z-
dc.date.available2013-06-28T13:02:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22027-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectЭффективный менеджментen_US
dc.subjectEffective managementen_US
dc.subjectмотивацияen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectкорпоративная ценностьen_US
dc.subjectcorporate valueen_US
dc.subjectфакторыen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.titleВЛИЯНИЕ КОРПОРАТИВНЫХ ЦЕННОСТЕЙ НА ВНУТРЕННЮЮ МОТИВАЦИЮ РАБОТНИКОВen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
makienko.pdf470,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.